Uitwisseling afdelingen Noord, Oost, Emsland, Bentheim.

Almelo, 29 september 2019

Ieder jaar vindt de uitwisseling voor de jeugd met de aangrenzende afdelingen in Nederland en Duitsland plaats. Ook dit jaar nam afdeling Noord van de NTTB hier weer deel aan. Drie speelsters van tafeltennisvereniging Actief en een van onze zustervereniging Vries waren voor de uitwisseling uitgenodigd.

Almelo, 29 september 2019

Drie speelsters van tafeltennisvereniging Actief en een van onze zustervereniging Vries waren voor de uitwisseling uitgenodigd. Voor de leeftijdscategorie pupillen werden Jolijn de Boer en Eva Bonder uitgenodigd, terwijl voor de kadetten Janita Weering en Anna Rass deelnamen.

Er werd in Almelo een goede strijd geleverd, er vonden erg mooie partijen plaats. Al met al behaalde afdeling Noord de eerste plaats met in totaal 240 punten. Jolijn mocht de beker in ontvangst nemen. Een feestelijke foto was het gevolg…

De spelers van actief en Vries gaven aan erg veel plezier gehad te hebben.

Volgend jaar mag afdeling noord weer flink hun best doen om deze eerste plek te verdedigen.

Tags: junioren