Sponsor worden

Sponsoring volgens uw wensen!

TTV Actief werkt op dit moment aan een nieuw sponsorplan voor de jaren 2022 - 2026. Met daarin en overzicht van de sponsormogelijkheden bij onze vereniging.Natuurlijk zijn suggesties van uw kant altijd welkom. Dus heeft u ideeën of wensen op het gebied van sponsoruitingen, wij kunnen deze verwerken in een sponsorplan op maat.

Hierondr vindt u de uitwerking van het sponsorplan.

Eelde, maart 2022

Betreft: 75 jaar tafeltennisvereniging Actief!  Wilt U ook onze sponsor worden?

Geachte heer, mevrouw,

Wij benaderen uw bedrijf omdat wij graag in zee gaan met een gerespecteerd bedrijf, dat al langere tijd of pas sinds kort gevestigd is in Eelde-Paterswolde. En dat zich net als wij verbonden voelt met de gemeenschap en de mensen in ons dorp. Wij vragen uw bedrijf na te denken om zich als sponsor aan onze vereniging te  verbinden. Via sponsoring kunt u uw naamsbekendheid vergroten en uw maatschappelijke betrokkenheid  zichtbaar maken.

Tafeltennis vereniging Actief bestaat 75 jaar! Sinds 1947 zijn we een stabiele, actieve  sportvereniging in Eelde-Paterswolde met een positieve uitstraling. Sportiviteit en goede sfeer gaan hand in hand met prestaties. Drie generaties inwoners van ons dorp en omgeving zijn lid van ons: de jongste speler is 6 en de oudste 85 jaar. Momenteel maken we een flinke groei door. In totaal hebben we nu zo’n 80 leden. In 2021 zijn we benoemd tot voorbeeldvereniging van de Nederlandse Tafeltennisbond.

Deze positieve ontwikkelingen zorgen ervoor dat de vereniging plannen maakt voor de toekomst. In ons beleidsplan 2021 – 2025 zijn nieuwe  doelen afgesproken. We willen een gezonde vereniging blijven voor jong en oud, voor recreant en competitie speler. Een sterkere  financiële basis is nodig  om onze leden een goed aanbod te kunnen blijven bieden.

Komende maand nemen wij persoonlijk contact met u op om te informeren naar uw reactie.
We zullen u  dan de verschillende mogelijkheden tot sponsoring aan u voorleggen.. We zijn op zoek naar drie hoofdsponsors en diverse kleine sponsors voor meerdere jaren, maar een éénmalige bijdrage  voor ons 75-jarig bestaan stellen we ook zeer op prijs.
We nodigen u hierbij uit  ook zelf al contact met ons op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De Vereniging is op zoek naar:

1 exclusieve hoofdsponsor

Dit bieden wij !
Vermelding groot op wedstrijdshirts en/of trainingsjacks en/of sporttassen
Vermelding op drie veldomrandingen
Jaarlijkse exclusieve tafeltennis clinic voor personeelsleden bedrijf
Jaarlijkse ontmoeting met alle sponsors

• Hoofdsponsor word zichtbaar bij alle wedstrijden, activiteiten en evenementen in de sporthal Groote Veen.
  • Hoofdsponsor groot op vlag in de zaal of op digitaal bord bij ingang.
  • Zichtbaar op de website (+ link naar eigen website) en in alle media publicaties.
  • Per nieuwsbrief (12x per jaar) extra aandacht voor een sponsor.

Dit vragen wij!
Bijdrage in overleg en afstemming met twee subhoofdsponsoren
Met bijdrage 1e jaar worden boven vermelde producten (wedstrijdshirts, trainingsjacks en sporttassen, veldomranding) gerealiseerd.
Bovengenoemd totaalpakket:
1e jaar:            € 667 per maand =                                         € 8.000
2e – 5e jaar:     € 167 per maand =                                        € 2.000 per jaar

Twee subhoofdsponsors

Dit bieden wij!
Vermelding klein op wedstrijdshirts en/of trainingsjacks en/of sporttassen
Vermelding op twee veldomrandingen
Jaarlijkse tafeltennis clinic voor personeelsleden bedrijf
Jaarlijkse ontmoeting met alle sponsors

• Subhoofdsponsors worden zichtbaar bij alle wedstrijden, activiteiten en evenementen in de sporthal Groote Veen.
  • Zichtbaar groot op vlag in de zaal of op digitaal bord bij ingang.
  • Per nieuwsbrief (12x per jaar) extra aandacht voor een sponsor.

Dit vragen wij!
Bijdrage in overleg en afstemming met hoofdsponsor en andere subhoofdsponsor.
Met bijdrage 1e jaar worden de bovengenoemde producten (shirts, trainingsjacks en sporttassen, veldomranding) gerealiseerd.
1e jaar:            € 334 per maand =                                        € 4.000
2e – 5e jaar:     € 83 per maand =                                          € 1.000 per jaar

Dertig subsponsors

Dit bieden wij!
Keuze uit vermelding op veldomranding, op zijkanten wedstrijdtafel of op scheidsrechtertafel + telbord.

• Alle sponsors worden zichtbaar bij alle wedstrijden, activiteiten en evenementen in de sporthal Groote Veen. Zichtbaar op vlag in de zaal of op digitaal bord bij ingang.
  • Zichtbaar op de website (+ link naar eigen website).
  • Per nieuwsbrief (12 x per jaar) extra aandacht voor een sponsor.
  • Jaarlijkse ontmoeting alle sponsors.

Dit vragen wij!
Met bijdrage 1e jaar worden de bovengenoemde producten (veldomranding, vermelding op wedstrijdtafels, scheidsrechtertafels en telborden) gerealiseerd.

1. Vermelding op veldomranding (14 sponsors)
    1e jaar: € 34 per maand =                                   € 400
    2e – 5e jaar: € 17 per maand =                            € 200 per jaar
  2. Vermelding op zijkanten tafel (11 sponsoren)

1e jaar: 25 per maand =                                            € 300
2e – 5e jaar: € 16 per maand =                                  € 150 per jaar

1. Vermelding op scheidsrechtertafel en telbord ( 5 sponsors)
    1e jaar: 17 per maand =                                     € 200
    2e – 5e jaar: € 8 per maand =                             € 100 per jaar
  2. Eénmalige bijdrage vanwege 75-jarig jubileum

Algemeen:

• Sponsorcontracten willen we graag voor 5 jaar afsluiten m.i.v. september 2022.
  • Bovengenoemde producten, bedragen en tijdsduur betreffen onze ‘maximale’ sponsor doelstelling.

Tags: sponsoring