Succes in voorronde NJM

Harkstede, 6 oktober

Op zondag 6 oktober vond de eerste voorronde van de Nationale Jeugd Meerkampen (NJM) van het nieuwe seizoen. Tafeltennisvereniging Actief was met Susan Wagenaar, Jolijn de Boer, Janita Weering, Ruben Schoo, Jeroen van Aalst, Matthijs Bouma en Henk Weering goed vertegenwoordigd.

Harkstede, 6 oktober

Voor Ruben en Susan was het hun debuut op een toernooi. De poules waren op leeftijdcategorie ingedeeld. De poules waren behoorlijk sterk. Hierdoor werd het spel naar een goed niveau gebracht.

Aan het eind plaatste Jolijn zich bij de meisjes welpen voor de 2e ronde in Almere. Susan wist een reeks spannende vijfsetters goed af te sluiten en werd daarmee reserve in dezelfde leeftijdscategorie.

Matthijs werd door zijn goede spel ook reserve bij de jongens pupillen.

Tags: junioren