Terugkijken en vooruitblikken.

Eelde, 8 januari 2018.

Op de rand van het jaar staan we even stil. Onder meer bij de jeugd die vooruitging, de plezierige trainingen en de competitie die spannend, gezellig en sportief verliep.
Ook hebben Hetty Klok, Annemarie Jager, Arthur van Dorst en Koos Kuiper onlangs weer tafeltennis op school gegeven. Een welkome afwisseling die erg gewaardeerd werd. En kinderen laat kennismaken met tafeltennis.

Zo waren er door het jaar heen diverse activiteiten. Alle vrijwilligers die in de voorbereiding of uitvoering hier aan mee geholpen hebben, bedankt.

Zonder jullie had het niet gekund. In de zaal of op de achtergrond, het helpt. Logisch, want een vereniging ben je samen.

Laten we in 2018 vooral op de ingeslagen weg doorgaan. Het fundament versterken en met elkaar bouwen.

Meer persoonlijk wenst het bestuur de leden een goed jaar en veel gezondheid toe. Dat het balletje maar flink geraakt mag worden en het spel veel plezier geeft.