Ttv Actief in de prijzen op GK

Anna Rass en Henk Weering op de eerste plaats
Anna Rass en Henk Weering op plek 1.

De Nederlandse Tafeltennis Bond (NTTB) afdeling Noord hield weer de officiële jaarlijkse Groninger kampioenschappen tafeltennis . Ttv Actief was over drie dagen verspreid goed vertegenwoordigd. En niet onverdienstelijk.

Bij de junioren B waren Anna Rass (ttv Vries) en Henk Weering in het dubbelspel actief. In de poulefase werd slechts één keer verloren. Daarmee gingen ze wel door. Ze bereikten de finale. In deze finale speelden zij tegen het duo Smidt/Van der Glas van GTTC. Deze finalewedstrijd was erg spannend, een vijfde set was zelfs noodzakelijk om de beslissing te brengen.

Met 11-6 trokken Anna en Henk de winst naar zich toe, het afdelingskampioenschap was binnen.

Jeroen van Aalst op de derde plaats.
Jeroen van Aalst op plek 3.

In het Enkel-D maakte Jeroen van Aalst zijn debuut op een toernooi. Hij zit nog maar een half jaar op tafeltennis en werd er meteen derde.

Jeroen van Aalst op de tweede plaats met dubbel
Jeroen van Aalst op plek 2 met dubbelen.

In het dubbelspel speelde hij een klasse hoger, bij de C’s. Hij speelde samen met Jarne Blokzijl van DTTC. De jongens haalden de finale.

Na een dag met veel partijen die ze in verlenging beslisten, kwamen ze nu net tekort tegen Hanning/Rodriguez Barba. Het leverde hen toch een fraaie tweede plaats op.

Zo behaalden wij met onze jeugdleden toch mooi een eerste,een tweede en een derde plaats.

Tags: kampioen