Gezellig Kindertafeltennisfeest 2018.

Hier staat een foto van deelnemers aan het kindertafeltennisfeest.

Eelde, 6 januari 2018.

Tafeltennisvereniging Actief hield haar jaarlijkse speldag voor kinderen uit Eelde-Paterswolde. Ditmaal op zaterdag 6 januari 2018 aan het einde van de Kerstvakantie.

Zo was de ochtend met 17 deelnemers plus de aanwezige ouders en vrijwilligers gezellig bezet.

De kinderen stonden voor aanvang al te trappelen om te beginnen. Ze konden het balletje door houten poortjes mikken, tegen de robot spelen en natuurlijk ook met elkaar spelen. Ook het spannende “rondje om de tafel” kwam langs.

Trainster Hetty Klok gaf iedereen aandacht en bedankte de kinderen voor hun enthousiaste inzet.
Belangstellenden kunnen verder kennismaken via Sportpret, een nieuw blokje start op dinsdag 9 januari 2018 van 16-17 uur. Opgeven kan nog per mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..