Kinder Tafeltennis Feest groot succes!

Kinder Tafeltennis Feest groot succes

Op 5 januari midden in de Kerstvakantie organiseerde de vereniging het traditionele 'Kindertafeltennis Feest'; een gezellige sport- en spelochtend voor onze jeugd tussen de 6 tot 12 jaar. Iedereen was welkom. En een feestje werd het!
Ruim twintig kinderen hadden zich aangemeld, waarvan de meesten nog nooit getafeltennist hadden. De kinderen werden geïnstrueerd en geholpen door trainster Hetty Klok.
Bijgestaan door jeugdleden Eva Bonder, Janita Weening en Jolijn de Boer, die altijd bereid zijn om mee te helpen bij een activiteit van de verniging. Hulde!

thumbnail IMG 3103
Eva, Jolijn en Janita kijken toe terwijl de kinderen nieuwsgierig (in afwachting van actie!) luisteren naar de uitleg van Hetty.

Vol enthousiasme werden de diverse spelstations afgelopen: er was o.a. schuiftafeltennis, spelen tegen een robot, een bal door gaatjes mikken, een loop cirquit met hindernissen etc.
Dolle pret hadden ze en er werd super geconcentreerd geprobeerd een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Ze gunden zich zelfs bijna geen tijd om lekkere chocolademelk te drinken!
Wat een vrolijk, gezellig en inspirerend begin van het nieuwe jaar!