Jeugdleden scoren op Groninger kampioenschappen

2023 TTV Actief GK 01

Jeugd zeer succesvol bij Groninger Kampioenschappen.

Onze jeugd scoorde goed op de Groninger Kampioenschappen Het grootste tafeltennisevenement van het Noorden ging vrijdag 20 januari van start. Het evenement was voor dit jaar even weer terug in Loppersum. De organisatie van het driedaagse evenement met bijna 250 deelnemers was in capabele handen bij de mensen van tafeltennisvereniging TALO . Tafeltennisvereniging Actief nam met 8 jeugdspelers mee en ze wonnen maar liefst zes prijzen!
Koos en Hetty hebben de afgelopen jaren een prima basisniveau ontwikkeld bij onze jeugd. De oogsttijd breekt nu aan, zowel in de gewone competitie als op toernooien! In de A-klasse wist Alexander Nesterenko tweede te worden. In het dubbelspel bemachtigde hij samen met Jeroen van Aalst overtuigend de eerste plek. Ook in de B-klasse was er een podiumplek. Ruben Schoo werd derde na vele spannende wedstrijden. Eva Bonder en Janita Weering pakten de tweede plek in de dubbel-C. En Roan Spaak werd verdiend tweede in de D-klasse. Samen met Sil Prins werd hij eerste in de dubbel. Behalve succesvol was het ook gewoon een gezellig en leuk toernooi. (met dank aan Jack Schoo).