tafeltennisvereniging Actief

Ttv Actief in de prijzen op GK 2020

Op deze foto wordt het podium weergegeven met Hetty en Gerard bovenaan.

Loppersum, 19 januari 2020.

De NTTB Noord hield weer de officiële Groninger kampioenschappen tafeltennis .

In 2020 werd de GK gehouden op vrijdag 17 januari voor de veteranen, op zaterdag 18 februari voor de jeugd en op zondag 19 januari voor de senioren. De kampioenschappen werden gehouden in Loppersum.

Loppersum, 19 januari 2020.

De NTTB Noord hield weer de officiële Groninger kampioenschappen tafeltennis .

In 2020 werd de GK gehouden op vrijdag 17 januari voor de veteranen, op zaterdag 18 februari voor de jeugd en op zondag 19 januari voor de senioren. Het toernooi werd gehouden in Loppersum.

Ttv Actief was over de drie dagen verspreid goed vertegenwoordigd. Met twee afdelingstitels en 4 tweede plaatsen viel de vereniging behoorlijk in de prijzen.

Bij de junioren sloegen Janita Weering en Jolijn de Boer het kampioenschap in het dubbel C binnen. Janita wist daarnaast ook nog 2e te worden in het enkelspel.

Broer Henk Weering behaalde samen met Anna Rass van ttv Vries in het dubbel B ook een tweede plaats. Een mooie stimulans was er voor Roan Spaak. Roan zit nog maar kort op tafeltennis, toch mocht hij bij de starters meedoen op een echt toernooi! Het leverde hem een tweede plaats op.

Bij de senioren viel de tweede afdelingstitel te noteren, in het dubbel G. Onder de aanvallende impulsen van Hetty Klok en Gerard Smit werd zonder problemen de finale gehaald. Een felle partij met fraaie topspinrally’s tegen het duo Fokkens/Rozema leidde uiteindelijk tot de winst.

In het enkel G voegde Gerard Smit er nog een tweede plaats aan toe.

We zijn zeer trots op onze tafeltennis kanjers en de vele behaalde prijzen.

Het laatste nieuws