Het Open-Huis-idee van ons 75-jarig jubileum volledig waargemaakt!

Het Open Huis-idee van ons 75-jarig jubileum ‘Kom kijken en/of sla een balletje mee’ is volledig waargemaakt.

Vanaf 10.00 uur tot 16.30 uur een volle kantine en een druk bezette zaal. De hele dag een soepel lopend, gevarieerd programma, dat goed in de smaak viel. Ontmoetingen tussen (oud) leden, vanaf de koffie+ en ontmoetingen tussen drie generaties, die zich met elkaar vermaakten.
Een wethouder vol complimenten voor onze sportieve en sociale betekenis in Eelde en omgeving. De onthulling van onze nieuwe kleding en onze nieuwe vlag!
Arthur, die als erelid eindelijk zijn 3-voudige onderscheiding ontving:(speld en beeldje van ‘een jonge hond’ en een T-shirt met ‘Genoeg Geploeterd’! In de kantine met o.a. de hilarische uitslag van de verloting tijdens de prima lunch. De heerlijke battle tussen de ‘kuikens’ en de ‘schildpadden’. Uitslag 51 – 43!
DSC03209
Volle tribunes voor de leerzame en humoristische tafeltennis demonstratie van HJ Events!

Een fotopresentatie vol oude en nieuwe beelden en filmpjes. Steeds leuk om naar te kijken of je er zelf ook op stond! De leerzame en humorvolle demonstratie van HJ Events en daarna de vrije zaal vol tafeltennis speelactiviteiten. Tot het einde werd er gespeeld! En overal alleen maar blije, vrolijke gezichten! Persoonlijk vond ik dat wel het fijnste om te zien. Dat we een ‘familie-vereniging’ zijn! In de artikelen in de pers (vooral ons eigen Dorpsklanken!) kwam dat ook goed naar voren. Dank aan alle mensen, die meegeholpen hebben.