Battle of the generations op 19 november; wedstrijden tussen de jongsten en de oudsten

Op het jubileumfeest op 19 november strijden de jongsten (vanaf 7 jaar) tegen de Oldstars (tot 86 jaar)!

We zijn toch wel een bijzondere 3-generatie verenigng. Van al onze leden zijn Juna en Luca 7 jaar (geboortejaar 2015) en Pim en Franca zijn van 1936!
Ook zijn er twee families, waarvan er drie generaties lid zijn: Namelijk familie De Boer: Met oma Anja, zoon Jeroen en kleindochter Jolijn.
En de familie Van Dorst: Meet opa Arthur, schoonzoon Jack en kleinzoon Ruben.

Onder de titel 'Battle of the Generations' spelen nu voor het eerst de jongsten tegen de oudsten van de vereniging.
Afgelopen jaren organiseerden Hetty en Koos al het 'Kind-Ouder Toernooi', maar nu gaan ze een stap verder.

Wie gaan er met de eer strijken? Team 'De Kuikens' of het team 'De Schildpadden'?
Komt dat zien van 11.00 - 12.00 uur!

Battle affiche 2