• Senioren

CLUBKAMPIOENSCHAPPEN 2022

CLUBKAMPIOENSCHAPPEN 2022 Senioren Op verzoek van de leden werd er in twee poules gespeeld: Recreanten en competitiespelers. Bij de recreanten moesten bijna ale partijen in 5 sets worden beslist. Kortom het was uiterst spannend. Good old PIM HEEMSTA werd KAMPIOEN en Tweede werd WILLEM STRUIK en als derde FRANK LAMBERT. Bij de competitiespelers werd fanatiek gestreden om de titel, waarbij voor de 25 ste keer ARTHUR van DORST clubkampioen werd. HETTY KLOK en JEROEN van AALST { jeugdspeler } volgden daarna met een gelijk aantal punten. Na een beslissende wedstrijd met spannende rally's werd HETTY 2e en JEROEN 3e Een bijzondere vermelding verdient ook MATTHIJS BOUMA hij wist als jeugdspeler beslag te leggen op de 4e plaats.