• Over ons

Contact met een vereniging met een rijke geschiedenis.

U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
Via het contactenformulier op deze pagina

Of via onze bestuursleden en contactpersonen::
Tom Heyne    (bestuurslid PR / Oldstars)  06-81828697    Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een rijke geschiedenis
Eelde - Paterswolde heeft een rijke geschiedenis waar het gaat om de tafeltennissport.
Voor een kort overzicht van de geschiedenis verwijzen we u graag naar het artikel dat u kunt lezen door te klikken op onderstaande link.

Historie tafeltennis in Eelde-Paterswolde.

De vereniging

Tafeltennisvereniging Actief in Eelde: 75 jaar en drie generaties!

Ttv Actief is sinds 1947 een actieve, stabiele vereniging met als missie om 'tafeltennis in een prettige sfeer te promoten, waarbij zowel recreanten als competitiespelers zich thuis voelen en zich op hun eigen niveau kunnen ontwikkelen'. We spelen in de gloednieuwe sporthal Groote Veen met drie generaties (de jongste is 6 jaar en de oudste 85 jaar) met in totaal 80 leden. In omvang is de club de tweede vereniging in de drie noordelijke provincies. Gezelligheid en sportiviteit zijn dus belangrijk. Dit is de basis om met plezier naar de sporthal te komen om in een prettige sfeer elkaar te ontmoeten, te trainen en wedstrijden te spelen. Onder leiding van gediplomeerde trainers, up-to-date speelmateriaal (tafeltennis robot!) en met speciale trainingsprogramma's.

Hieronder vindt u links naar documenten met betrekking tot onze vereniging

Inschrijfformulier voor nieuw lid

Inschrijfformulier voor nieuw lid Oldstars

Gedragscode TTv Actief

Huishoudelijk reglement TTV Actief

Oprichtingsacte met statuten

Competitiezaken bij tafeltennis
AVG privacy reglement

Wij trainen en spelen in sporthal Groote Veen

(Deze sporthal staat naast de openbare basisschool de Veenvlinder)
Boomgaard 7
9761 TM Eelde

We nodigen u van harte uit gewoon eens langs te komen. Altijd welkom!
Senioren: (Zaal 3 rechts) Op dinsdag van 19.45 - 21.30 uur en donderdag van 20.00 - 20.30 uur
Junioren:(Zaal 3 rechts)  Op dinsdag van 17.15 - 19.45 uur en donderdag van 17.30 - 20.00 uur
Oldstars 55+: (Zaal 1 rechts) Op woensdagochtend van 10.00 - 11.30 uur.