Rabobank clubkas campagne 2017.

Hier staat een afbeelding van het prijzenformulier met de extra prijs.

Assen, 30 oktober 2017.

Tafeltennisvereniging Actief heeft ook dit jaar weer deelgenomen aan de jaarlijkse clubkas campagne welke georganiseerd wordt door de Rabobank noord en midden Drenthe. Alle leden van de Rabobank in noord en midden Drenthe kunnen tijdens deze actie in totaal 3 stemmen uitbrengen op een deelnemende vereniging uit deze regio.

Op maandag 30 oktober 2017 werden tijdens een sfeervolle avond, de behaalde gelden aan de betreffende verenigingen uitgereikt.

De clubkas campagne.

De verenigingen welke gevestigd zijn binnen de regio noord en midden Drenthe en aangesloten bij de Rabobank, kunnen zich inschrijven voor de clubkas campagne. Om je als vereniging in te kunnen schrijven moet je wel een doel hebben, wat je wilt bereiken met het opgehaalde geld.

TTV Actief wil er met het opgehaalde geld voor zorgen dat er meer jeugdige spelers met de tafeltennissport in aanraking komt. Dit om er mede voor te zorgen dat de jeugd genoeg beweging krijgt, waardoor ze op gezond gewicht blijven.

Alle inwoners van de regio noord en midden Drenthe die een rekening hebben bij de Rabobank en tevens lid zijn van de Rabobank, hebben de mogelijkheid om maximaal 3 stemmen uit te brengen op de door hen gewenste clubs. Er mogen maximaal 2 stemmen op dezelfde club uitgebracht worden.

Opbrengst.

Tijdens de avond van maandag 30 oktober 2017 werden de opgebrachte gelden aan de verenigingen uitgereikt. Al met al leverde iedere stem die op de club uitgebracht werd, ongeveer 6 euro op voor de vereniging.

TTV Actief ontving van de Rabobank, naar aanleiding van de stemmen, € 106.

Dit is een mooi bedrag waar we mooie dingen voor de jeugd mee kunnen doen.

Na het uitreiken van de gelden door de stemmen werd er door de Directeur van de Rabobank nog een mededeling gedaan. De Rabobank bestaat dit jaar 115 jaar, naar aanleiding van dit heuglijke feit ontving iedere vereniging nog eens € 115 van de Rabobank. Dat bracht het totaal op een bedrag van € 221.

Hier is de vereniging erg blij mee.

Wij spreken onze hartelijke dank uit aan alle mensen die een stem op onze vereniging hebben uitgebracht.

Tags: sponsoring