Competitie senioren voorjaar 2022

De TT-app van de NTTB is de applicatie van competitie spelend Nederland .is vernieuwd! Je kan die app downloaden in de app-store.
De competities zijn halverwege. Tafeltennisvereniging Actief speelt daarin samen met tafeltennisvereniging Vries. Op de app tik je zoekterm Vries in en dan zie je ook al onze informatie. Onze teams, wedstrijden, standen, resultaten, persoonlijke scores en ratings.
De teams Actief 1, 2, 4 en 6 zijn samengesteld uit alleen spelers (m/v) van Vries.

Tom

De senioren teams voor de voorjaarscompetitie  2022 zijn de volgende:

Actief 3: Arthur van Dorst, Nynke Hoogeveen en Tom Heyne
Actief 5: Simon Velis, Gerard Smit, Hetty Klok, Auke Heys, Roel Nutbey, Henk Weering
Actief 7: Elles Molendijk, Hans Bos, Majo Abels, Bauke Couperus, Jantien Rass, Samuel Esposito, Harry Niemeijer, Leon Klein, Jeroen de Boer

De voorjaarscompetitie 2022 is ten einde.
De resultaten zijn::

Actief 3                               (2e klasse):                                        Arthur (71%), Nynke (53%), Tom(48%) (invallers Hetty en Gerard)
3e plaats: 8 gespeeld en 39 punten (Het team heeft zich gehandhaafd in de 2e klasse)

Actief 5                               (3e klasse):                                        Auke (72%), Gerard (80%), Hetty (53%), Simon (50%), Roel (56%), Henk
1e plaats: 8 gespeeld en 50 punten  (het team is kampioen geworden en promoveert naar de 2e klasse)

Actief 7                               (5e klasse):                                        Elles (56%), Majo (33%), Bauke (22%), Hans (50%), Jantien (11%), Harry, Leon, Jeroen, Samuel (11%)
8e plaats: 7 gespeeld en 21 punten