Algemene Ledenvergadering 2019

De vereniging houdt op dinsdag 26 februari 2019 haar jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Vanaf 19.30 uur is er eerst de gelegenheid voor een ieder om een balletje te slaan. Om 20.00 uur zullen we dan met de ledenvergadering beginnen. Het streven is om deze, net als voorgaande jaren, weer maximaal een uur te laten duren.

Zodat er ook na de ledenvergadering nog de mogelijkheid is voor het beoefenen van de mooie sport.

De afgelopen jaren was de opkomst, waarbij ongeveer de helft van de leden (en ouders van jeugdleden) aanwezig waren, erg goed.

Alle leden krijgen voorafgaand aan de vergadering de agenda en stukken per mail toegestuurd.

We kunnen het niet vaak genoeg benadrukken, ook de ouders van onze jeugdleden zijn van harte welkom om deel te nemen aan de Algemene Ledenvergadering.

We heten u allemaal graag welkom op dinsdag 26 februari 2019 vanaf 20.00 uur.

Tags: vergaderingen