Terugkijken op 2018 en vooruitblikken.

Op de rand van het jaar staan we even stil bij een aantal zaken.

Onder meer willen we even stilstaan bij de jeugd die vooruitging, bij de plezierige trainingen en bij de competitie die weer spannend, gezellig en sportief verliep.

Onze vereniging is in 2018 opnieuw gegroeid. Met 50 leden zitten we weer op het niveau dat we hadden op het moment van het voorjaar van 2012.

De aandacht van de trainers Hetty en Koos voor het spel en voor de leden zijn hierin doorslaggevend. Het was fijn, dat enkele leden klaar stonden om te assisteren toen Koos kort uitviel.

Er zijn door het jaar heen diverse activiteiten georganiseerd. Alle vrijwilligers die in de voorbereiding of uitvoering hier aan mee geholpen hebben willen we langs deze weg dan ook hartelijk bedanken. Zonder jullie had het niet gekund. In de zaal of op de achtergrond, het helpt. Logisch, want een vereniging ben je samen.

Laten we in 2019 vooral op de ingeslagen weg doorgaan. Het fundament versterken en met elkaar verder bouwen.

Meer persoonlijk wenst het bestuur de leden, ouders en trainers een goed jaar en veel gezondheid toe. Dat het balletje maar flink geraakt mag worden en het spel veel plezier geeft.