Start nieuw seizoen.

De vakanties zitten er bijna weer op. Komende week gaat het sportseizoen weer van start. We hopen dat iedereen weer goed uitgerust en opgeladen achter de tafel verschijnt.

Op dinsdag 4 en donderdag 6 september beginnen de trainingen weer.

Iedereen kan weer komen op de tijden van voor de vakantie.

Met de instroom van de jeugd net voor de vakantie, zullen we op donderdag een extra uur training aan gaan bieden.

De jeugd past dan weer goed in de groepen. Zo is het mooi opgelost. De trainers communiceren de beoogde indeling op donderdag.

Trainingsmiddag.

Op 13 januari organiseerden Koos en Hetty een trainingsmiddag. Daar deden toen zo’n 14 jeugd en senioren aan mee. De deelnemers waren na afloop uiterst enthousiast over het gebodene.

We hebben daarom besloten om in de aanloop naar de competitie opnieuw een trainingsmiddag te houden.

De middag is bedoeld voor alle senioren en voor de jeugdspelers die competitie spelen.

Het bestaat uit twee blokken training met ertussen rust. Ook zijn er soep en broodjes. Vorige keer was een groot, gezellig succes.

De vereniging biedt deze dag voor € 10 per deelnemer aan. We verzoeken het bedrag in de zaal te betalen. Voor meer informatie verwijzen we u naar de trainers.

Competitie.

Vanaf dinsdag 4 september 2018 start de competitie voor de senioren.

Vanaf zaterdag 8 september 2018 komt het eerste jeugdteam in actie.

De Table Stars deelnemers (team 2 t/m 5 van de jeugd) kennen op 15 september eerst een gezamenlijke start in Assen, met alle teams uit de starterscompetities. 2 Weken later zal de eerste competitiewedstrijd plaatsvinden op zaterdag 29 september 2018.

Tags: Competitie