Start competitie najaar 2023

Competitie najaar 2023 is van start gegaan

Wedstrijdsecretaris Simon Velis heeft het speelschema met alle informatie verspreid onder de teams, spelers en ouders.
 Alle teams spelen weer onder de vlag van ttvActief, Eelde. De competitie samenwerking met ttv Vries is in goed overleg gestopt.
Een andere grote verandering is dat we de thuiswedstijden niet meer spelen op dinsdagavond, maar op zaterdag middag!
De competitie voor de jeugd van team 2 t/m team 5 start op zaterdag  9 september.
Jeugdteam 6 ( de jongsten) hebben op zaterdag 9 september de enorm leuke kennismakings dag in Noord voor alle Table Stars starters.
Jeugdteam 1 is gepromoveerd en speelt in de landelijke competitie.C.
Hoog niveau tafeltennis dus van Matthijs, Jeroen , Alexander, Aristide en Ruben. Zij gaan nu de strijd aan met teams van buiten onze provincie. De vereniging is erg trots op dit jeugdteam, dat na vele jaren trainen dit niveau bereikt heeft. Maar deze trots geldt ook voor de maar liefste zes (!) andere jeugdteams. Kom maar eens kijken naar leuk en enerverend tafeltennis van de jongste jongens en meisjes vanaf 9 jaar.
Er zijn nu twee senioren teams. Het eerste team met Gerard, Simon, Nynke, Arthur en Tom spelen in de 2e klasse. Het tweede team speelt in de 5e klasse met Rob, Rick, Jeroen, Theo, Amrah, Jack, Frank en Chris.Zij spelen ook hun thuiswedstrijden op zaterdagmiddag. Iedereen is van harte welkom in sporthal Groote Veen vanaf 13.30 uur. Voor data zie onder Competitie Jeugd en Competitie Senioren.