Jeugdleden kunnen komende NK Tafeltennis in Zwolle meemaken

We nodigen alle jeugdleden uit om de komende (22 oktober!) NK Tafeltennis mee te maken.

image  NK 2022 Banner 2048 x 1024 px 1

We bestaan dit jaar 75 jaar. En dat willen we vieren!.
We gaan een gezellige dag samen uit! Je krijgt de kans om de beste spelers en speelsters van Nederland aan het werk te zien. En onze eigen Jeroen van Aalst, Matthijs Bouma en Sil Prins, want die zijn vanwege hun competitie prestaties door de NTTB uitgenodigd om mee te doen! En misschien Anne-Roos Hagedoorn. Zij is reserve. We gaan organiseren dat seniorleden en ouders willen rijden. Er zijn nu vier chauffeurs, maar afhankelijk van het aantal aanmeldingen hebben we er nog meer nodig. De vereniging betaalt de entree  en de vervoerskosten en na afloop willen we samen ergens eenvoudig uit eten. Dankzij binnengekomen sponsorgeld betaalt de vereniging hiervoor een bijdrage van 10 euro.
Wie heeft er zin om dit bijzondere evenement mee te maken? De aanmelding gaat via Hetty. Dus geef je deze week op!.