Oldstars waarderen begeleiding

thumbnail 20220702 161818

Oldstars verrassen de begeleiders.

De Oldstar-leden hadden in juni een presentje in gedachten voor alle enthousiaste inzet van de trainers/begeleiders Koos, Arthur, Willem, en Tom. Incl. onze sporthalbeheerder Ties, die altijd voor prima koffie (+ o.a. bokkepootjes) zorgt.. Sinds de start in oktober 2021 is deze activiteit voor 55+-ers een groot succes. Momenteel zijn er 24 Oldstar-deelnemers. Met veel enthousiaste komen de mannen en vrouwen iedere woensdagochtend naar sporthal Groote Veen om te bewegen en elkaar te ontmoeten. Zowel achter de koffietafel als de tafeltennistafel zetten ze zich volledig naar vermogen in. Namens de Oldstar-leden overhandigde Margo Perreijn bij Tom in de achtertuin kleurige Happy Socks, die ‘ontroerd en geroerd’ in ontvangst werden genomen door (vlnr) Arthur, Willem en Tom. Dat worden kleurrijke voeten bij de start op woensdag 31 augustus!