Nieuwe shirts vanaf 2023.

Competitiespelers staan vanaf 2023 in nieuwe shirts achter de tafel

20221025 194351
Susan, Eva, Janita en Jolijn in nieuwwestrijd shirt en hoodie.

Teams die uitsluitend of in meerderheid bestaan uit spelers van TTV Actief, dienen in een clubshirt van onze vereniging te spelen.
Op ons 75-jarig jubileum feest werd ons nieuwe shirt gepresenteerd door Eva, Jolijn, Susan en Janita!
Goeie kwaliteit en pasvorm voor iedereen en voorzien van eigen naam, sponsor Ansing en ons nieuwe logo. Zie de foto hier boven.

De vereniging kan dankzij sponsoren een grote bijdrage geven in de aanschaf van het shirt. Hoeveel is nu nog niet duidelijk. Waarschijnlijk wordt het shirt voor de competitie spelers gratis (het gaat om en verplichte vervanging) en krijgen de recreanten 50% korting. Zodra bekend is dat de toegezegde bedragen van de sponsoren binnen zijn krijgen jullie bericht via de nieuwsbrief of via een aparte mail. Deze weken gaat er een bestellijst rond. De vereniging bestelt dan in 1 keer alle shirts. De leden, die een eigen bijdrage moeten betalen, ontvangen dan een rekening. De planning is dat de shirts in januari klaar zijn. Er is alleen een bijdrage van de vereniging voor de shirts. De hoodie of trainingspak zijn voor eigen rekening.

Tags: Competitie