Table stars, de laatste wedstrijd van de competitie.

Hier staat een foto met de spelers van de laatste table stars competitiewedstrijd najaar 2017.

Eelde, 18 november 2017.

In de gymzaal bij OBS de Westerburcht aan de Kooistukken in Eelde speelde ons tweede jeugdteam op 18 november 2017 de laatste wedstrijd van de najaarscompetitie van de table stars in poule A. We ontvingen alle 5 de tegenstanders bij ons in de gymzaal.

Vanaf 13.30 uur druppelden de tegenstanders binnen en gingen zich warm spelen aan de tafeltennistafels.

Het wachten was echter op het team van Dokkum, maar na enige telefoontjes zijn we er uiteindelijk achter gekomen dat zij niet van de partij zouden zijn, het team zou geen 2 spelers opgesteld hebben kunnen

krijgen. Dit was uiteraard erg jammer, want met een oneven aantal teams is het lastig spelen.

Kampioen.

Er waren nog steeds 2 teams die vandaag het kampioenschap binnen konden slepen, het ging daarbij tussen Odi en Buitenpost.

Na afloop van de 2 competitiewedstrijden van deze zaterdag bleek dat het team van Odi het kampioenschap binnengesleept had. Op de foto is te zien dat de beide spelers gefeliciteerd worden met bloemen.

Actief Vries 2.

Het tweede team van Actief Vries had de eerste wedstrijd tegen Dokkum moeten spelen, aangezien zij niet waren komen opdagen gingen de 5 punten naar ons team. Tijdens de tweede wedstrijd speelden onze Youri en Michelle tegen de spelers van Buitenpost. De uitslag van deze wedstrijd was ? Mede door deze uitslag eindigde ons team op een zeer verdienstelijke vierde plaats.

De spelers in dit team zijn Eva, Janita, Jolijn, Michelle en Youri. Kids, van harte gefeliciteerd met deze mooie positie. Op naar de volgende competitie.

Eindtoernooi.

Na de competitie rest nog het eindtoernooi, deze zal gehouden worden op zaterdag 2 december 2017 in Harkstede Na afloop van dit eindtoernooi zal er aandacht geschonken worden aan de uitslag van de competitie

Tags: Competitie, junioren