Competitie voorjaar 2024 met 7 jeugdteams!

De teamindeling bij de jeugd voorjaar 2024 is grotendeels hetzelfde als najaar 2023.
Actief 1 (Landelijk C Poule B): Matthijs, Jeroen, Aristide en Alexander
Actief 2 (1e klasse Flexmatch Poule A) Ruben, Floris en Paul
Actief 3 (2e klasse Flexmatch Poule A) Eva, Jolijn, Janita en Susan
Actief 4 (3e klasse Flexmatch Poule A) Roan, Sil, Tijn en Evan
Actief 5 (4e klasse Flexmatch Poule A) Femke, Jonas, Tiemen en Lieuwe
Actief 6 (Table Stars Poule A) Michelle, Lucca, Tije, Eline en Thijn)

De resultaten van de jeugdteams in de najaarscompetie 2023 waren prima
Het enthousiasme en het plezier was nog beter eb de organisatie soepel!
Met dank aan Hetty, Simon en de beide organisatie-kanjers van moeders van Roan (Wanda) en Sil (Christine).
Dat team werd dan ook glorieus kampioen!

Najaar 2023               Competitie programma       Teams ttv Actief

Thuiswedstrijden op zaterdag vanaf 13.30 uur in Sporthal Groote Veen in Eelde

Senioren Team 1        2e klasse:       Arthur, Gerard, Hetty, Nynke, Simon, Tom
Senioren Team 2        5e klasse:       Amrah, Chris, Frank, Jack, Jeroen, Rick, Rob, Theo

Junioren Team 1         Landelijk C:     Alexander, Aristide, Jeroen, Matthijs, Ruben
Junioren Team 2         1e Klasse:        Ruben, Floris, Paul

November 18
Junioren Team 2, 3 en 4
November 25
Junioren Team 6 (Finaledag Tablestars van 10.00 – 16.00 uur)
December 2
Senioren Team 1 / Junioren Team 1, 2, 4 en 5

Einde competitie voorjaar 2023
De competitie voorjaar 2023 is voor de jeugd heel goed verlopen. Zowel organisatorisch als sportief gezien. Met veel enthousiasme werd geprobeerd het niveau van de trainingen te laten zien in de wedstrijden. Het bestuur ziet met veel genoegen dat de opkomst bij de trainingen zeer hoog is, dat het spelplezier aanwezig bleef en dat het niveau steeds hoger werd. De resultaten bleven dan ook niet uit! Alle complimenten dus voor onze jeugd en uiteraard ook dank aan hun ouders. En niet te vergeten Hetty en Koos!

Ons 1e team met Matthijs (78%), Jeroen (74%) en  Alexander (95%) werd opnieuw kampioen in de 1e klasse. Volgend seizoen gaan ze met de nodige versterking nationaal spelen!
Ons 2e team met Ruben (89%), Floris (17%) en Paul (32%) handhaafde zich keurig in de 2e klasse!
Ons 3e team met Eva (46%), Jolijn (71%), Janita (44%) en Susan begonnen met een vierde plaats in de 3e klasse. In het tweede deel was het verschil met de tegenstanders te groot.
Ons 4e team met Roan (82%), Sil (50%) en Tijn (24%) kwamen in de 4e klasse uit op een mooie 5e plaats. In het tweede deel werden ze eerste!
Ons 5e team met Tamara (20%), Femke (21%) en Evan (24%) hadden het zwaar in de 4e klasse, maar bleven met veel enthousiasme strijden.

Start  competitie voorjaar 2023
Competitie voorjaar 2023 met vijf teams van start Na de goede resultaten van vorig jaar (o.a. Matthijs, Jeroen, Alexander en Janita werden kampioen in de 1e klasse!) gaan onze jeugdleden 'gewoon' verder. Hoewel ze door hun kampioenschap daar recht op hadden, gaat het eerste team niet nationaal spelen. Dit jaar weer dus in de 1e klasse. Alleen Janita is terug naar haar 'meiden'-team in de 3e klasse. Heeft ze toch maar mooi even dat hoge niveau van de 1e klasse meegemaakt! Actief Vries 1 (1e klasse poule A) bestaat uit Matthijs, Jeroen en Alexander. Actief Vries 2 (2e klasse poule A) bestaat uit Rube, Floris en Paul. Actief Vries 3 (3e klasse poule A) bestaat uit Eva, Jolijn, Janita en Susan. Actief Vries 4 (4e klasse Poule A) bestaat uit Roan, Sil en Tijn. Actief Vries 5 (4e klasse Poule A) bestaat uit Tamara, Femke en Evan.