Nieuwe clubkampioen TTV Actief 2018.

Hier staat een foto van de top 3 clubkampioenen van 2018.

Eelde, 22 mei 2018.

Op dinsdag 22 mei 2018 werden de jaarlijkse clubkampioenschappen van tafeltennisvereniging Actief onder de senioren gehouden.

Met een meerderheid van de volwassen leden present, waren de clubkampioenschappen van ttv Actief goed bezet. Met vier spelers uit de Noordelijke divisie lag het niveau voor deze kampioenschappen hoog.

Eelde, 22 mei 2018.

Na de poules en tussenronde bleven de jongere spelers over. In de halve finales lootte de regerend clubkampioen Ivo Wilschut zijn voornaamste concurrent Erik Mulder. De laatste ging met 3-1 in sets door. De andere halve finale kende dé verrassing van de avond. De als 7e geplaatste Marck Schriever versloeg de sterke Thijs Groenevelt, ook met 3-1.

In de finale trok Erik Mulder met lange topspinballen het initiatief naar zich toe. Marck Schriever zette daar zijn harde afmaakslagen tegenover. De 3e set ging gelijk op, met heen en weer golvende rally’s waar het publiek nog eens goed voor ging zitten. Uiteindelijk werd Erik met 3-0 de nieuwe clubkampioen 2018 van tafeltennisvereniging Actief.

Uitslag: 1. Erik Mulder, 2. Marck Schriever, 3. Ivo Wilschut.

Tags: senioren, activiteiten