tafeltennisvereniging Actief

Erelid ttv Actief

Op deze afbeelding neemt arthur van Dorst de bloemen in ontvangst

De tafeltennisvereniging hield op dinsdag 26 februari 2019 haar jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. De meerderheid van de volwassen leden en enkele ouders van jeugdleden toonden hun belangstelling.

De agenda kende één verrassing.

De voordracht van Arthur van Dorst als erelid. In 1967 trad hij als 18-jarige jongeman toe tot het bestuur, in de rol van secretaris. In totaal was Arthur 5 jaar secretaris en in de jaren ’80 nog eens 7 jaar voorzitter. Daarbij speelde hij van 1967 tot heden in de hoofdmacht van het Eelder tafeltennis. Van op de rand van het landelijk tot nu nog met een goede score in de 2e klasse. Ook is Arthur meervoudig clubkampioen.

De laatste jaren is hij opnieuw actief voor de vereniging. Bij het tafeltennis tijdens de gymles op de scholen, bij activiteiten voor het dorp en als hulp bij de training toen de trainer uitviel. Kortom, over een periode van 52 jaar een boegbeeld voor het tafeltennis in Eelde-Paterswolde.

De leden benoemden Arthur met applaus tot Erelid.

Onderschrift foto:

Het laatste nieuws